Dwie legendy światowych skoków – Martin Schmitt i Simon Ammann – będą angażować się nie tylko w wymiarze czysto sportowym. Wraz ze specjalistą ds. marketingu sportowego, Niemcem Hubertem Schiffmannem, założyli agencję doradczo-marketingową Sport ASP (Ammann Schmitt & Partner GmbH).
Agencja będzie zajmowała się doradztwem sportowym oraz szerokim wachlarzem usług związanych z zarządzaniem – Cieszę się z powodu wyzwania. Liczymy, że będziemy współpracować ze sportowcami, wspierając ich w realizacji celów – podkreśla Martin Schmitt. Niemiec studiuje w Akademii Biznesu Sportu, natomiast popularny „Simi” ukończył szkolenie pilotażu i zasiada w zarządzie kolei górskich Toggenbuch. To pokazuje, że obaj panowie mogą pochwalić się dodatkową wiedzą fakultatywną w zakresie marketingu i zarządzania.
47-letniemu Schiffmanowi, który współpracuje ze skoczkami od kilkunastu lat, nie przeszkadza fakt, że Szwajcar jeszcze skacze. – Ammann był aktywnie zaangażowany w tworzenie agencji. Zimą będziemy mieć trochę więcej pracy – komentuje.
źródło: nzz.ch/fis-ski. com