Najbardziej prestiżowy turniej skoków narciarskich, czyli Turniej Czterech Skoczni rozgrywany na przełomie starego i nowego roku na dwóch skoczniach niemieckich (Oberstdorf i Garmisch-Partenkirchen) oraz dwóch skoczniach austriackich(Innsbruck i Bischofshofen), zyskał nowego sponsora. Do grupy czterech głównych sponsorów Turnieju, w którym startują skoczkowie od 1953 roku, dołączyła japońska firma Honda.
Na zebraniu, które odbyło się 8 sierpnia, Sports & Media Infront, partner marketingowy Turnieju, ogłosił dwuletnią współpracę z największym producentem samochodów na świecie.
Alfons Schranz, Prezydent Turnieju Czterech Skoczni jest bardzo zadowolony z nawiązania współpracy z marką Honda: „Honda, jest japońską firmą, pochodzi z kraju, gdzie skoki narciarskie cieszą się dużą popularnością. Marka doskonale komponuje się z naszymi konkursami i jesteśmy pewni, że Honda będzie mogła korzystać z wysokiego, międzynarodowego zasięg Turnieju Czterech Skoczni, który jest zliczany do 200 mln widzów – do budowania własnej tożsamości marki. Jesteśmy zadowoleni, że Honda zdecydowała się na znaczne zobowiązania.”
Źródło: fis-ski.com