Po sezonie skoczkowie wracają do swoich codziennych zajęć, dla niektórych oznacza to powrót na studia. Maciej Kot, student krakowskiego AWF-u wziął udział w kampanii promującej studiowanie w stolicy Małopolski.
Już od jutra, na ulicach Warszawy, Katowic, Lublina, Reszowa i Kielc pojawią się billboardy promujące studiowanie w Krakowie. W kampanii udział wziął także Maciej Kot, który jako student krakowskiego AWF-u, przekonuje, że studiować w Krakowie naprawdę warto.
Kampania pod hasłem „Kraków to stan umysłu” ma przekonywać, że w mieście, które ma wieloletnią tradycję akademicką, można się rozwijać, że jest to miasto ludzi sukcesu. Magdalena Sroka, Prezydent Krakowa ds. Kultury i Promocji Miasta przekonuje, że w kampanii wzięli udział najlepsi. –Przez tę kampanię chcemy pokazać, że nasze miasto jest idealne nie tylko do studiowania ale także do kreowania własnej osoby, swojego charakteru, do rozwijania swoich pasji i umiejętności.
Jak wiadomo, pogodzenie tak wymagającego sportu, jakim są skoki narciarskie, ze studiami nie jest proste, ale zawodnicy starają się pogodzić jedno z drugim. –Zajęcia są dopasowywane do naszych potrzeb, co więcej sport i studiowanie udaje nam się pogodzić z życiem studenckim. – mówi Kot.
Kampania potrwa dwa tygodnie. Jej twarzami, poza Kotem, zostali Katarzyna Krzeszowska – Miss Polski 2012 oraz Michał Gazda – złoty medalista Robot Challange.
Źródło: Krakow.pl