Bjoern Einar Romoeren zajmie się marketingiem w norweskich skokach

Bjoern Einar Romoeren zajmie się marketingiem w norweskich skokach

romoeren - Bjoern Einar Romoeren zajmie się marketingiem w norweskich skokachByły norweski skoczek narciarski, Bjoern Einar Romoeren, mimo, że kilka miesięcy temu z powodu przedłużających się problemów zdrowotnych zakończył sportową karierę, nie porzucił skoków. Został zatrudniony w Norweskim Związku Narciarskim na stanowisku szefa marketingu. W jednym z pierwszych zrealizowanych projektów odniósł sukces.

 

Jednym z obowiązków zawodowych Romoerena jest wspieranie firmy Adidas, która została sponsorem kadry Norwegii, w organizacji akcji promocyjnych. Były rekordzista świata w długości lotu narciarskiego odniósł już pierwszy sukces na nowym stanowisku, choć jak zaznacza całe jego serce w obecnej pracy należy do skoków narciarskich – udanie otworzył internetowy sklep oferujący sprzęt do narciarstwa biegowego. 

– Pracuję na stanowisku szefa marketingu naszej kadry, moim zadaniem jest dbanie o interesy naszych sponsorów w szerokim tego słowa znaczeniu. Muszę przyznać, że praca po drugiej stronie również jest ekscytująca – skomentował nowe obowiązki Romoeren.

33-latek cieszy się nową rolą zawodową i spełnia się w niej. Nie myśli o powrocie na skocznię, nawet obserwując poczynania kolegów w swoim wieku i starszych. Problemy zdrowotne, jak podkreślił, uniemożliwiły mu trening na sto procent, a starty w zawodach dla samej obecności na skoczni nie były jego celem. – Mam nadzieję, że teraz w nieco odmienny sposób będę w stanie wnieść coś do skoków narciarskich – mówi.

 

Źródło: fis-ski.com

 
Podziel się:

Dodaj komentarz