You are currently viewing Finowie w poszukiwaniu nowego sponsora
Antti Aalto (fot. Julia Piątkowska)

Finowie w poszukiwaniu nowego sponsora

Zasłonięte kaski reprezentantów Finlandii podczas Letniego Grand Prix w Wiśle i Courchevel nie były przypadkowe. Fiński Związek Narciarski poszukuje nowego sponsora kadry. – Modeo zostało sprzedane – mówił nam po zawodach na Malince Antti Aalto. 

 

Podczas inauguracyjnych zawodów Letniego Grand Prix w Wiśle na kaskach reprezentantów Finlandii nie widzieliśmy już loga głównego sponsora. Znak firmowy marki Modeo został zaklejony, ponieważ firma, która zajmuje się dekoracją wnętrz została sprzedana. Przypomnijmy, że Modeo podjęło współpracę z kadrą Suomi w sezonie 2018/2019 na dwa lata z opcją przedłużenia kontraktu o kolejne dwa. Jak dowiedzieliśmy się od Anttiego Aalto utrata sponsora miała również duży wpływ na zmniejszenie kadry narodowej do zaledwie trzech skoczków. – Modeo zostało sprzedane, więc będziemy potrzebować nowego sponsora. Znalezienie nowego wsparcia finansowego to zadanie dla Fińskiego Związku Narciarskiego. Utrata sponsora najprawdopodobniej miała duży związek ze zredukowaniem drużyny narodowej do zaledwie trzech zawodników – mówił nam lider kadry Suomi po konkursach w Wiśle.

Zgodnie z zapowiedziami 26-letniego Aalto, jego rodzimy związek narciarski zaczął intensywnie poszukiwać sponsora dla kadry skoczków. Jako główną zaletę współpracy z fińskimi zawodnikami wymieniają szansę dotarcia do szerokiego grona potencjalnych konsumentów, nie tylko w Kraju Tysiąca Jezior, ale również w całej Europie. – Drużyna narodowa skoków narciarskich oferuje wyjątkowo wysoką oglądalność zarówno w kraju, jak i za granicąPonad połowa kibiców reprezentacji pochodzi z Europy, gdzie skoki narciarskie w ciągu sezonu gromadzą przed telewizorami 300 milionów widzów – czytamy w komunikacie Fińskiego Związku Narodowego. Antti Aalto i Niko Kytösaho są przez działaczy stawiani w rolach liderów kadry, którzy mają ponownie wyprowadzić reprezentantów kraju Suomi na szczyt. To właśnie wyniki osiągane przez tych zawodników mają przyciągnąć do współpracy nowego sponsora.

 

Weronika Brodowska, 
źródło: informacja własna / hiihtoliitto.fi

Podziel się:

Dodaj komentarz